Evlenmeye karşı neden bu kadar olumsuz bakılyor?

Kimsede kaybetme korkusu yok artik bu yuzden daha birini tanima asamasindayken bile ondan sonra taniyacaginin meraki ve rahatligi icinde herkes, yani her seyi herkesi cabuk tuketmekten kimseyle sevgili olunamiyo
Evlenmeye karşı neden bu kadar olumsuz bakılyor?
Cevapla