Ailenizden birini hayatınızdan çıkardınız mı hiç?

Ben ablamı çıkardım. Alıngan, toksik, kindar, güvenilmez sürekli sorun çıkaran birisi. İnanılmaz yordu beni. Uğraşamam. Kan bağı önemsizmiş bunu bana o öğretti. O kadar çabaladım ki kopmamak için, kardeşiz dedim idare ettim ama iyi bi insan değil. Bana zarar veriyodu. Ve asla barışmayı düşünmüyorum. Bana zarar veren herkesten uzak durucam.
Ailenizden birini hayatınızdan çıkardınız mı hiç?
Cevapla