Siz hiç çekirdek ailenizden birini kaybettiniz mi?

Ben 11 yaşımdayken abimi kaybettim. O gün onu ilk öyle gördüğümde kafamı nedensizce ağlayarak duvara vururdum. Hemde ölmesin diye dua ederdim. şu an 25 yaşındayım hala acısı boğazımda düğüm düğüm... Adı, fotoğrafı, anıları aklıma geliyor ve mezarı yutkunmama engel oluyor orada kalıyor. Bu acı hiç dinmeyecek demi? Psikologa gittim hiç bir sorunumun olmadığını ve acının ne olursa olsun tedavisi olmayacağını söyledi. İnşallah kimse böyle bir acıyla karşılaşmaz. Düşmanlar haricinde...

Siz hiç çekirdek ailenizden birini kaybettiniz mi?
Cevapla