İnsan 17 sene önceyi hatırlar mı daha 2.5 yaşındaydım nenem ile anıları dün gibi hatırlıyorum ölümünde hastane önü bir şeyden habersiz oturuyordum simit yiyordum. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Geçen ölüm videosu geldi karşıma kalbi durmuştu şok geçirdim nefessiz kaldım 1 saat ağladım.
7 yaşımda babamı kaybettim Babamı kaybettiğim gün çok iyi hatırlıyorum ağlıyordum ağlıyordum birden oyna dalıyordum unutuyordum tekrardan yine ağlıyordum benim o zamanlar psikolojim alt üst olmuştu babamın öldüğüne inanmıyordum Rüya zannediyordum uyanınca bitecek diye hep diyordun biraz daha sabret Biz uyanınca bu rüyada da bitecek ama bitmedi hala bu yaştayım Baba özlemi çekiyorum babasızlık nasıl bir şey deseniz de çok kötü bir duygu Allah kimseye yaşatmasın düşmanıma bile 🙏 Ben İlkokula başladığımda babam yanımda yoktu Ortaokulda Mezun oldum babam yanımda yoktu hepte olmicak
Babamı kaybettim. Zor tabi ki zamanla acısı az da olsa hafifliyor. Malesef hayatın gerçekleri büyüdüğünü o zaman anlıyorsun. Bazen kendini unutup kardeşlerini teselli etmek sana düşüyor. Çok kötü keşke ölümsüz olsa anne babalar...
13. yasinda babami kaybettim 30. yil oldu geçen 3. ekimde Van Cumhuriyet savcısı kuzenim covid 19 dan vefat etti Cok kayıp yaşadım Ama yüce yaradan sabrını veriyor Sizinde acinizi en kalbi duygularımla paylaşıyor sabırlar metanetler diliyorum Işıklar içinde ışıklarla olsunlar
Geçen yıl yılbaşı gecesinde kuzenimi kaybettim. Allah kimsenin başına getirmesin. Çok üzücü malesef. Ama ölmekte hepimizin kaderinde var yani. Yapacak bişey yok 🤷♀️🤷♀️
Başın sağolsun. O acıyı anlatmak tarifsiz. Hiç alışamayacakmışsın gibi geliyor fakat hiç anlamadığın bir anda bir bakıyorsun ki alışmışsın.. Hayat acımasız