Fazla ağırbaşlı sakin biriyim. Bunu nasıl aşabilirim?

Çirkef olamıyorum. Ses çıkardığımda da insanlar ciddiye almıyor gülüp eğleniyor. Bu yüzden hep eziliyorum. Pasif biriyim. Bunu nasıl üstümden atabilirim? 29 yaşındayım sürekli kazık yememe rağmen değişmeye çok çalıştım ama hep sonunda diğerleri alt etti beni yine bastırılan, sindirilen ben oldum.

Fazla ağırbaşlı sakin biriyim. Bunu nasıl aşabilirim?
Cevapla