Kimse tarafından sevilmediğimi öğrendim ve kötü düşüncelerim var sizce ne yapabilirim?

Beni kendim ailem sevmemiş siz ne diye bilirsiniz ki? Aslında ben gerçekten aptalım bu hayatta bir başarısından başka bir şey değilim. Etrafımda kim varsa onlara aşağılama dışında bir şey getirmiyorum, kendim arkadaşlarım (sadece arkadaşlar zor günümde asla derdimi dinlemezler) akademik olarak bir faciayım, puanlarım hiç iyi değil ve kendimde bir gelecek göremiyorum bari ileride evlenebilirim derseniz ben sevilmiyorum... Her zaman kendimi en azında bir ailem var diye avuttum, ama bugün öğrendim ben aslında herzaman ikinci olandım. Kardeşim benden daha iyi ( herzaman) bunu kıskanmıyorum, sadece imreniyorum ben neyi yanlış yaptım? Her zaman onların istediğini yaptım hiçbir zaman karşı gelmedim, ailemin herhangi bir sıkıntısı olursa ilk geldikleri kişi benim ama sevmedikleri kişide benim... bunun yanı sıra dış görünüşümü sevmiyorum, tamam Allah yaratmış, kendimi zorluyorum ama olmuyor. Kendimi birgün kötü hissedip 3gün oruç tutuyor ama sonra tekrar yiyip iki katı çıkıyorum. Gerçekten mutlu değilim, kimi insan geçmişine tutunur kimisi geleceğine benim için ikiside bir anlam ifade etmiyor. Kendimde ne geçmiş görüyorum ne gelecek... Ve aslında bütün bunları burada sormayın sebebi ne biliyormusunuz benim kendimden başka kimsem yok.
Kimse tarafından sevilmediğimi öğrendim ve kötü düşüncelerim var sizce ne yapabilirim?
Cevapla