Beni sevebilecek insanın olmadığını düşünmeye başladım ne yapmalıyım?

Uzun soluklu bir ilişki yaşadım başarısız bir çok flört denemesi yaşadım artık inancım kalmadı ne sevileceğime dair ne sevebileceğim birini bulabileceğime dair ve bu beni yormaya başladı herkesin kısmeti varken benim neden yok diye düşünmeye başladım ve zamanla kendimde hata bulmaya başladım. Bu iş neden böyle?
Beni sevebilecek insanın olmadığını düşünmeye başladım ne yapmalıyım?
Cevapla