Kimse tarafından sevilmiyorum, çok mutsuzum ne yapmalıyım?

İlkokuldan ortaokula kadar neredeyse 1 tane bile gerçek dostum olmadı sebebi ben miyim bilmiyorum, kendimi bildim bileli utangaç ve biraz korkak biriyim. Çünkü insanların beni aşağılamasından ya da dövmesinden tırsıyorum. Örnek verecek olursam: kantinde bir kız/erkek kaynak yapsa ya da yerimi kapsa seslenemiyorum, karşı çıkamıyorum sinirimi ister istemez yakınımda olan ailemden çıkarıyorum. Aslında ailemi çok seviyorum ama arkadaşlarım yüzünden ister istemez onlara patlıyorum çok mutsuzum onları uzdugum için. Ölmek istiyorum artık ne yapmalıyım? Bana yardım edin.

Kimse tarafından sevilmiyorum, çok mutsuzum ne yapmalıyım?
Cevapla