Artık kimseyi sevemiyorum, hoşlanamıyorum. Duygusuz oldum, ne yapmalıyım?

Geçen sene 2.5 aylık kısa bir ilişkim oldu ve 10 ay önce bitti. İlk ilişkimdi ve bana güven vermediği için görüşmek istemediğimi söyledim (ona karşı hiç kötü bir şey demedim, tartışmadım bile başka kızlarla konuşup görüştüğünü bilmeme rağmen)

4 ay kimseyle görüşmeden sonra bir kaç kişiyle date e çıktım ama artık kimseyi sevemiyorum, hepsi ilk ilişkimden çok daha kaliteli ve iyi insanlar ama sevemiyorum kimseyi, DUYGUSUZ OLDUM NE YAPMALIYIM?

Görüşmek istedmediğim bitirdiğim kişi çoktan yeni ilişkiye başladı ve ciddiyete döktüler bile ama ben hala yalnızım

Artık kimseyi sevemiyorum, hoşlanamıyorum. Duygusuz oldum, ne yapmalıyım?
Cevapla