Geçen sene 2.5 aylık kısa bir ilişkim oldu ve 10 ay önce bitti. İlk ilişkimdi ve bana güven vermediği için görüşmek istemediğimi söyledim (ona karşı hiç kötü bir şey demedim, tartışmadım bile başka kızlarla konuşup görüştüğünü bilmeme rağmen)
4 ay kimseyle görüşmeden sonra bir kaç kişiyle date e çıktım ama artık kimseyi sevemiyorum, hepsi ilk ilişkimden çok daha kaliteli ve iyi insanlar ama sevemiyorum kimseyi, DUYGUSUZ OLDUM NE YAPMALIYIM?
Görüşmek istedmediğim bitirdiğim kişi çoktan yeni ilişkiye başladı ve ciddiyete döktüler bile ama ben hala yalnızım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Senedir sevgilim yok ve hala kimseyi istemiyorum kimseyi sevemiyorum kalptem sevecegim kafın hala karsıma cıkmadı
Neden böyle oluyor? Bizde mi bir sıkıntı var
Nedenini bilmiyorum tam biriyle tanısıyorsun pat bi bakmıssın boş çıkmış
Evet
2. bucuk senedir bnde böyle bok gibi hayat bok gibi insanlar etrafımda hep
Çok üzücü bir durum gerçekten konusalimmi biraz ne dersin
Date ne demekmiş öğrendim üzülme bak senden daha kötüleride var
Sende birilerini tanımaya çalış
Deniyorum olmuyor
Güzel. Doğru yoldasın 👍
3 ayda anca çocuğun cinsiyeti belli oluyor. 😃😃
Bende öyle ama tanımaya calis
Bu benim evet
İyi anındaki dildoyu cikar
Tükenmişlik sendromu yaşıyorsun sen neler olduki
Hangi il