Çok mutsuzum, kimse de beni sevmiyor. Ne yapacağım?

yasim 21 ne sevgili var ne ask masallah konustugum her erkegin de eski sevgilisi var ve eskisine asik hepsinin ama ilk basta her sey normal gidiyor sonra es seklikleri cikiyor eski sevgilililerini anlatiyorlar universiteye gec basladim lisede zorbalik gordum etkilerini hala atamiyorum hala sanki bana zarar verecek gibiler hicbir sey duzgun gitmiyor uykusuz gecelerim var ne onerirsiniz depresyondayim

Çok mutsuzum, kimse de beni sevmiyor. Ne yapacağım?
Cevapla