AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
98Cevap
Eğer ilişki başlarsa hastalıklı ve toksik bir ilişkiye dönüşebilir bence mesafeni koru derim
Eğer garip bir his beliriyorsa içinde hislerine güven.
Muhtemelen seni yatağa atmanın peşinde dikkatli ol 🤭
Bence mesafeni koru gerekirse tersle ve onun yaptığı tacize girer gerekirse açıkça yaptığı hareketlerden davranış biçiminden rahatsız olduğunu söyle tabiki sen bunlardan rahatsız oluyorsan
Bence sapığın teki gerçekten ciddiyim daha önce sanaldan sapıklarla çok karşılaştım taciz ettiği kızlara ne yaptı falan diye sorunca hepsi benzer hikayeler
Pek güven verici gelmedi bana net olan adamın yapacağı işler değil bunlar eğlence arıyor olabilir.
Seninle sevgili olmak istiyor net. Sevgilin var mı? Yaşlarınız kaç.
Yok hayır. 29 yaşım. Oda vardır 33 32
Anladım. Sen sevgili olmak istiyormusun
Evet ama ne bilim herkes uzak dur demiş
Sen kendine bak, milleti boş ver. İnşallah sevgili olursunuz.
Bence masanın etrafında çok dolaşıyorsa nasıl yardımcı olabilirim diye sor bir şekilde konuyu aç niyetini anlarsın
Ne gibi acil bir yardıma ihtiyaç olur ki
Belki konuşmak için yardıma ihtiyacı vardır
Tanımıyor ki beni 😆😆😆
Tanışmak istiyor belki
Böyle yakinlasilmaz, tanışabilir miyiz diye teklif edip onayini dahi almadan etmeden takip etmiş seni. Bence yüz verme
Seri uzaklaş abam, ısırır o seni. Üzer, kalbini parçalar ve ağlarçın kıyamam çana 🥺
Utangaç kişi size yaklasamaz araya kişiler girer ( Akıl ) vermek bize düşmez yinede uzak durun !!
Taaki benim gibi centilmen birini taniyana kadar cekersin ole :D
🤣😂
Bu kadar zamandır seni kahve içmeye davet edemediyse özgüvensiz demekki. Ondan bi bok olmaz. 😂
Anlattıklarına göre onun dikkatini çekmişsin kendini bu kadar çekme biraz akışına bırak. Çok korkutucu biri mi onu hiç iyilik yaparken gördünmu
Artık bir kahve daveti yaparsın
Kadın mı yapacak?
Erkek olarak onu bari yapın. Bunu dişi olan taraftan beklemek ne kadar acınası
@Croyz1n26 yapamam ya iyice kolay kadın olurum bu sefer başka şekilde kullanır
@Croyz1n26 ne var bunda?
Alakası yok. Kolay kadın olmak ne alaka. İnsanların birbirini tanıması için tek taraftan mi beklemek gerekiyor ilk adımı
Arkadaşlık gibi bir şey söz konusu değil. Eğer Bi ilişki varsa Bi zahmet sperm koşsun yani. Hani erkek sizsiniz ya? Hani avcı olan taraf sizsiniz dişi olan taraf bunları yapmak zorunda değil. Ve evet kolay kadın olursun şimdi gelip kimse aksini iddia etmesin. Kadının cilve ile naz yapması başka direkt gidip teklif etmesi başka. Erkek olarak Bi zahmet yapın yanii
@Croyz1n26 hahahahaha avci olan taraf biz miyiz? Günümüzde erkekler av oldu :)))
İsteyen istediğini yapsın
O da günümüzdeki erkeklerin dönmeliği.
Av oldu denemez de avcı değiller daha çok. Eril değiller yani
@Croyz1n26 denir denir. Şüphe götürmez bir gerçek. Günümüzde "kadınlar" kendini, geleceğini garanti altına almak veya günü kurtarmak adına av rolü yapıyor. Şimdi benim dediğime göre kim av kim avcı
Hayır tamam da bunlar bambaşka. Bunlar çıkar ve iki tarafta da var
@Croyz1n26 soru sahibi av modunda diyelim konuyu tatlıya bağlayalım :))
Bu kadın geleceğini garantiye almak için mi adama ilgi duyuyor yani?
@Croyz1n26 hayır adam uçkur peşinde
Bence de. İyi geceler
@Croyz1n26 👋
Anlamadınmı gerçekten daha niyeti kötü hoşlantı falan olsaydı gelir direk söylerdi bu düpedüz sapık bence kendine dikkat et derim
O kişiye karşı içinde bir korku olustuysa hislerine güven bence. Durduk yere oluşmaz korku. Ve muhattap olmamaya çalış
Korkutucu his varsa devam et
Hahahahhaha neye
Neyde korkuyorsan ona
Birbirinizi begenmissiniz
Beğendik de adam sence iyi birimidir
Umarım iyidir
Uzak dur bence niyet hiç iyi değil.
Bana da öyle geldi ama ne olabilir devamı
Bu bildiğin sosyopat boş ver uzaklaş, kezbanlar gibi keko sevdasına kurban gitme.
Ögg kartın var mı? Kimliksiz nasıl danışman oldun
Naptın kavuştunuz mu?
Yok
Mesafe koy veya şikayet edebileceğin bir merci varsa şikayet et
𝙰𝚍𝚊𝚊𝚖 𝚎𝚝 𝚊𝚛𝚊𝚖𝚊𝚢𝚊 𝙲𝚒𝚔𝚖𝚒𝚜 𝚋𝚎𝚕𝚕𝚒 𝚔𝚍𝚔𝚟𝚍𝚔 𝚔𝚌𝚔𝚟𝚒𝚍𝚔𝚔𝚌
Bence kendi iç sesine güven korku kötü ve endişeli hisetirdiyse bu doğru bir yol değil
Bence ne hissediyorsan doğru hissediyorsun uzak dur
Aslında şans gülmeye seni etkilemeye çslışıypt ama bu işte biraz acemi aksine ürkütüyor seni
Senden bi atak bekliyo Sen ilgili olmadigin icin isi uzatmis
Korktuğun birisine güvenme
Sadece dikkatli temkinli davran hemen gitme
Ortada bir şey yok da sence iyi birimidir ondan şüpheliyim
Sapık herif. Seven açılır konuşur bence
Takilmalik senle çıkar nereye kadar bilinmez. oyle bı tıp dediğin kişi ciddi düşünmez seninle anladin
Benim de böyle bir arkadaşım vardı. En sonunda bıçakladı beni. Ben de onu. Kurtul adamdan. Dalağını kurtar.
Ne güzel hikaye uydurmuşsun. Ancak içi boş teneke misali güzelliği...
Bı kahve iç belki adam zannettiğin gibi biri değildir
Bilmiyorum ki işte güvenemedim
Ya da uzak dur sapığın teki tek günlük insanlar bunlar bı gecelik severler hiç sandığın gibi değil boş ver uzak durman en mantıklısı ama gönlün yine nereye yönlendiriyorsa oraya git
Tek gecelik derken nerden anlayabilirim
Diyorsun ya ! Gece iş çıkışi gelip eliniz omzuna attı niye omzuna atı selam verecek hali yok
Omzuma değil elini elime değdirdi
Ha o daha yanlış bence merhabaniz var mı
Ya işte geçen geldi İnternete nasıl bağlanabilirim diye soru sordu bence yardımcı oldum o kadar
Valla uzak durman daha iyi galiba ama benim lafıma bakma
Dikkatli olmakta ve uzak durmakta fayda var bence
Gözlük markası sormak için danışmak istiyor
Benimde basım boyle seyler geliyor iş hayatında o yüzden calısmak istemiyorum
Ne geliyor
Öyle ürkütücü anlattın ki objektif bakamıyorum.
Sapık yani belli, kendini seviyorsan uzak dur...
Konuş onunla bence
Konuşmanın sonu yatak odası olmasını istemiyorsan uzaklaş istiyorsanda git konuş
O magazada çalışan hemcinsine sor halkında bilgi topla
Ben buna inanmadım. Yok elime değdi kaçtı. Öbür gün bakış attı güldü. Çok film izliyorsun galiba
Bencede
Hadi diyelim hikaye gerçek. Şurası ilgimi çekti. Adam senin eline dokunuyor sen ses bile çıkarmıyorsun neden? Yakışıklı olduğu için mi? Çirkin olsa dönüp terslersin ortalığı ayağa kaldırirsin dimi?
Bencede.
O iş sana iyi gelmemiş abla
Bencede
Yaş kaç abla, o adam kaç yaşlarında
Ben 29 oda 33 yaşlarında var galiba
tamam işte sevgili olun
Bence konuş derdi ne sor
Derdi benim galiba
Belki iyi niyetle evlenme falan olur mu
Valla bilmiyorum keşke olsa tam evleneceğim tip ama haraketleri kokuttu
Çağır bi konuş inmi cinmi sor sual et nasıl olsa karşı komşu sayilir
Yani sıkıntılı bi durum
Ne gibi yazarmısın sence kötü biri mi
Yazıyorum
İstediğin bu değilmiydi😀
Erkeklere guvenilmez
Teesüf ederim genelleme yapma
Soruya verilen cevaplar ibretlik...
Ben okuyup bir şeyler öğrenme taraftarıyım açıkçası, soruyu takibe aldım... geleceğe yatırım 😅😃
Sapık olabilir tavrını koy uzak dur
Sen beğenmişsin belliki o da seni beğenmiş
Dikkat et, sen bakma
Git derdin nedir de.
Sapık
Anlattığına göre pek normal biri gibi gelmedi
Banada bir yandan çok beğeniyorum ama bilmiyorum korkmaya başladım
Bence uzak dur senin için daha hayırlısı
Şimdi bu etrafımda ve bakışları rahatsız edecek sürekli masama gelip ordan geçiyor işin sonu nereye gider sence ne olur bilmiyorum 1 aydan beri hergün böyle
Sende oralı olma fazla yüz verme gelir sorarsa bişey cevabını verirsin onun dışında bir şey söyleme
Garipmiş ama tehlikeli biri
İçinden geçmek istiyor
Sanırım 2 aydır bakışıosunuz
Avmde danışman olarak eğitim istiyorlarmi
Hayır canım
Torpillemi girdin
Uzak dur seven adam en baştan gelir konuşur
1 ay oldu işte yeni başlıyoruz herhal de
Bilmiyorum benim artık fazla aşk değil adam akıllı birini istiyorum o kadar
Senin adam da ya korkuyor seni kaybetmekten
ya da çekinceleri senin ona karşı olan duygularından
İnşallah mutlu olursunuz