Böyle bir adamın amacı ne olabilir, ne yapmaya çalışıyor?

Avm de işe başladım. Danışma olarak. İşe giderken kapıda birini gördüm. O kadar cekiciydi ki donup kaldım. Sanki bütün dünya durmuş herkes onu izliyormuş gibi oldu. Ama gördüğü mü görmedi. İçimden kim bilir hangi mağazada bize mi bakar diye içimden geçirdim. 1 ay sonra işimle uğraşırken karşımda gördüm. Göz göze gelince sersem gibi oldum. Ondan sonra Her gün masamın önünden geçmeye başladı. Sürekli etrafımda meğersem karşımda mağazada çalışıyormuş. Kendisi müdürmüş. Sapık gibi her gün bana bakıyordu. Bana danışan erkek müşterileri baştan aşşağı süzüp kötü bakışlar atıyordu. Bir gün geldi soru sordu internete nasıl bağlanırım diye. Başka gün iş bitiminde eve giderken arkamdan biri elime değip geçti. Hemen korkarak o şokla elimi çektim. Baktım ki yine O pardon dedi. Sabah oldu masamın önünden sırıtarak geçiyor. Artık her baktığında bakışlarından korkmaya başladım. Bilmiyorum çok hoş biri ama korkutucu his veriyor. Her saat masamın etrafından geçiyor manalı bakışlar atarak. 1 ay oldu bakışmalar. Sizce bu işin sonu nereye gider ne yapmaya çalışıyor?

Böyle bir adamın amacı ne olabilir, ne yapmaya çalışıyor?
Cevapla