Hiç arkadaşım yok, kimse buluşmak istemiyor. Neden olabilir?

Mesajda konuşmaya varlar ama buluşalım deyince benle buluşmak istemiyorlar. Tamam buluşuruz diyorlar söyleyince ama hiç buluşmuyorlar hep bi bahaneleri oluyor ama lafa gelince de çok samimi konuşuyorlar. Sizce neden böyle oluyo kimse benle buluşmak istemiyor zaman geçirmiyor?

Hiç arkadaşım yok, kimse buluşmak istemiyor. Neden olabilir?
Cevapla