Kendime yetişemiyorum hafta da 4 gün kursa gidiyorum en az 5 saatimi alıyor eve gel yemek yap temizlik vs derken bana bir şey kalmıyor ama arkadaşım olsun vakit geçireyim de istiyorum gelecek ay part time ise başlayacağım hem kurs hem iş (is günde 3 saat olacak ) nasıl yetişecegim bilmiyorum bir tanıdık var çağırmak istiyorum eve ama 1 2 haftadır da aşırı grip oldum eşim kendi çapında yardım ediyor ama dediğim gibi kendi çapında hastalıktan oldum birde yemeğimi temizligimi yaptım o halde sınavlarım da var 2 hafta sonra insanlar her şeye nasıl yetişiyor anlamıyorum hem sosyalleşme hem eb hem iş ben yapamıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Neden cevap gelmedi 🥲
Güncellemeler
+1 yıl
Günaydın keşke cevap verseniz 😔
Hem kimseyle görüşmek istemiyorum hem de arkadaşım yok diye üzülüyorum?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!