Arkadaş edinemiyorum. Kimse beni bir yere çağırmıyor. Ne yapmalıyım?

kızlarla aynı ortamda olduğumuzda vs. konuşuyoruz eğleniyoruz. Sohbette ediyorum bir sıkıntıda yok ama gel gelelim kimse buluşmaya vs çağırmıyor. Hep arayan kişi ben oluyorum. Ortak dersimiz olduğunda aralarda takılıyoruz. Okul dışı hiçbir şey olmuyor. Ne yapmalıyım yardım edin sıkıntıdan ölücem
Arkadaş edinemiyorum. Kimse beni bir yere çağırmıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla