Hiç bir arkadaşımla İletişimde değilim Zaten kimse yokmuş ne yapacağım ben?

Pazartesi telefoncular çarşısına gidecem olmuyor Instagram. şu an 48 saat içinde bilgi vereceğiz yazıyor. Resmen hiç bir arkadaşım yok Instagram da gitti kimsem yok 33 yaşında o kadar yalnızım ki bir hayat kuramadım. Bugün arkadaşıma yazdım görmedi bile mavi tık olmadı. Diğer üç arkadaşımı zaten kaybettim 1 aydır Instagramsızım. Ne yapacağım ben? Ban değil çok hesap açtım için insanlar bile bıktılar. Bir tane ne güzel hesabım vardı şikayet ettiler kapandı. Diğeri de bağlantı geldi girdim kapandı. Belki 14 senedir 150 tane hesap açtım ne yapacağım ben yalnızlıktan nefret ediyorum.
Hiç bir arkadaşımla İletişimde değilim Zaten kimse yokmuş ne yapacağım ben?
Cevapla