Arkadaşlar benim için büyük ama size göre küçük olabilecek bir sorunum var. Fikrinizi almaya da çok ihtiyacım var.
Benim hayatım da asla yakın ve kafa dengi bir arkadaşım olmadı. Bende başkalarına uymak istemedim. Kendi kafama göre birini de bulamadım zaten. Hep yalnızdım. Güvenebileceğim kimsr olmadı etrafımda. Haa ailem var güvendiğim ancak bir arkadaş daha ayrı bir şey. Sınıfım da zaten hiç kimsem yok. Takıldığım bir grup var ama zora ki. Benimle hiç uyuşmuyorlar. Derdimi sıkıntımı anlatasım hiç gelmiyor. Hepsi cıvık insanlar. Ne yapacağımı cidden bilmiyorum. Okuldan soğudum asosyalin teki oldum çıktım. Ne yapmam gerrk yahu?
Benim hayatım da asla yakın ve kafa dengi bir arkadaşım olmadı. Bende başkalarına uymak istemedim. Kendi kafama göre birini de bulamadım zaten. Hep yalnızdım. Güvenebileceğim kimsr olmadı etrafımda. Haa ailem var güvendiğim ancak bir arkadaş daha ayrı bir şey. Sınıfım da zaten hiç kimsem yok. Takıldığım bir grup var ama zora ki. Benimle hiç uyuşmuyorlar. Derdimi sıkıntımı anlatasım hiç gelmiyor. Hepsi cıvık insanlar. Ne yapacağımı cidden bilmiyorum. Okuldan soğudum asosyalin teki oldum çıktım. Ne yapmam gerrk yahu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar