Hiç dostum yok. Ne yapmam gerekiyor?

Arkadaşlar benim için büyük ama size göre küçük olabilecek bir sorunum var. Fikrinizi almaya da çok ihtiyacım var.
Benim hayatım da asla yakın ve kafa dengi bir arkadaşım olmadı. Bende başkalarına uymak istemedim. Kendi kafama göre birini de bulamadım zaten. Hep yalnızdım. Güvenebileceğim kimsr olmadı etrafımda. Haa ailem var güvendiğim ancak bir arkadaş daha ayrı bir şey. Sınıfım da zaten hiç kimsem yok. Takıldığım bir grup var ama zora ki. Benimle hiç uyuşmuyorlar. Derdimi sıkıntımı anlatasım hiç gelmiyor. Hepsi cıvık insanlar. Ne yapacağımı cidden bilmiyorum. Okuldan soğudum asosyalin teki oldum çıktım. Ne yapmam gerrk yahu?
Hiç dostum yok. Ne yapmam gerekiyor?
Cevapla