Kimse arkadaş olmuyor kimse istemiyor sizce ne yapmalıyım?

Tek başıma psikolojik olarak iyi değilim intihar etsem yeridir.
Kimse arkadaş olmuyor kimse istemiyor sizce ne yapmalıyım?
Cevapla