Kimse benimle arkadaş olmak istemiyor, ne yapabilirim?

4-5 Yıldır bu yalnızlık devam ediyor belki de daha fazla şuana kadar hiç arkadaş edinemedim sadece sanal ve onları da geçen hafta kaybetmeye başladım insanlara sıcak yaklaşıyorum ama olmuyor neyi yanlış yapıyorum bilmiyorum yeri gelince soğuk davranıyorum kötü biri bile değilim artık arkadaşlar arasında ne yapılır onu bile unuttum özgüvenim kalmadı gitmediğim yer kalmadı spor, kurs, iş yeri, vb. sürekli dışlandım artık ne yapacağımı bilmiyorum... Yardımcı olursanız çok sevinirim iyi günler dilerim.

Kimse benimle arkadaş olmak istemiyor, ne yapabilirim?
Cevapla