Hiç arkadaşım yok ve kimse de sosyalleşmek istemiyor sanki?

Ya sadece ben adım atarsam oluyor ya da hiç olmuyor yurt dışına geldim 1 sene oldu hiç arkadaşım yok bazı insanlarla arkadaş olmaya çalışıyorum kimse kimseyi isteniyor gibi yaşadığım yerde de çok turk yok olanlarda ya üniversite ile gelmiş ya da iltica ile turklerden uzak durmak için buraya tasinmislar

Eşimin bir tanıdığı vardı evli onlara gidelim dedim onlarda kaçamak cevap vermiş istememiyor gibi mesela onların da kimsesi yok burada
Hiç arkadaşım yok ve kimse de sosyalleşmek istemiyor sanki?
Cevapla