Nişanlım çok rahat adam, bu da bana batmaya başladı. Ne yapayım sizce?

Sevgiliydik 2 senelik. O zamanlar gözüme batmıyordu ama nişanlandık 2 ay oldu ama gerçekten aşıeı rahat oluşu gözüme batıyor yani şöyle söyliyim çok iyi biri kendisi o konuda şüphem yok ama mesela şöyle söyliyim. Çalışma saati az asgariden bir tık üstü alıyor. Evlilik düşünüyoruz yani git ek iş yap bişeyler yap ne bileyim sürekli ya pc basında oyun ya da arkadaşları ile ps gidiyor ya da arkadaşlarıyla kahveye sıkıldım artık.

Nişanlım çok rahat adam, bu da bana batmaya başladı. Ne yapayım sizce?
Cevapla