Arkadaşlar nişanlandığım adam artık cepte görüyor mesela bir şey oluyor azcık kızsam hata yapıyor mesela bazı şeyde hem suclu olup hemen boş işle uğraşamam ben yatıyorum gidiceksen git gibi kelimeler kullanıyor qkşwm bir konu üstüje tartıştık boş iş bu yatıyorum dedi suclu olduğunu bilr bile cepte görüyor artık umursamaz takılıyor sinir olmaya başladım ona nssıl davranırsam bir noluyor çeker kendine gelsin silkelensin cepte nişan lıda olsak görmeein istiyorum rahatsızım bu durumdan
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılŞimdi sen o cepten çıkacaksın ve kendinin kim olduğunu ona göstereceksin kaybetmekse kaybetmek ayrılmaksa ayrılmak birisin seni cepte görüp istediğini yapmasındansa ayrıl daha iyi çünkü emin ol o kişisin cepte görüyorsa her şeyi yapar aklına gelebilecek her şeyi sana yapar
02 Yorumla
Soran+1 yılDün gece tartışmadan önce tanıdıga bizim fitre vercekmis iletirsin dedi olur demistim bugün de kızdıgımı anladığı için akşama görüşelim demiş fitreyi ver git ben bugece fitreyi vrriceğim kişide oturcam hatta sen fitreyi kadının kendisine ver ayak üstü kapıdan dedim görüşmeyelim beş dka lığa getirdim yarın aksam görüşürüz derdim ama bayram geldi bayramda görüşürüz pazarda maçın var zaten ta haftaya kalır diyip tavrımı koydum şu an ben illa sana vercem fitreyi diyip 5dka da olsa görüşmeye çalışıyor cok farkında kızgın oldugumun aklı sıra gönül alcak ayrılmayı düşünüyorum salon tutuldu nasıl dönebilirim aileme ne açıklayabilirim onu düşünüyorum
- +1 yıl
Naptın? Nasıl oldunuz?
En İyi Cevaplar
+1 yılGenelde erkekler eşlerini ve beraber oldukları sevgililerini cepte görürler, siz beraber olmadıysanız. Bence evlilik yaklaştıkça korkmaya başladı, belki ayrılmak istiyor ama bitiren taraf sen ol istiyor...
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
14
Cevap
14Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 623 cevap paylaştı.
+1 yılBurada okuyacağın tavsiyeler senin kafanı karıştırmaktan öteye gitmez. Al karşına aynen bu durumu ona söyle, rahatsız olduğunu belirt. Taktik yapmayla çözülmez bu iş. Eğer gerçekten seni cepte gördüğü için huy değiştiriyorsa, ömrün taktik bulmakla geçecek.
21 Yorumla
Soran+1 yılBen onla konuşsamda öyle olur o ben cünkü daha ömce sevmediğim şeyleri yspmaması gerektiğini dedim nişan olana kadar düzelmiş rolü oynadı o yüzden o cözüm olmadı konussamda işe yaramaz boşuna çaba sarf edemem oma
Ayna olacaksın. karşındaki adam nasıl geliyorsa sana ayniiii öyle gideceksin ne bir adım fazla ne geri. Yazmıyor mu bir gün üç dört gün sonra yazacaksın sen cepteysen oda cepte öyle düşün 👍 mesajlara geç cevap veriyorsa aynen öyle sende akşam yazacaksın veya sabah. Suanki durum wpyi kapatmissin sanırım sana ulaşana kadar değil kapının önüne gelip seni sorana kadar telefonlarını acma
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,1b cevap paylaştı.
+1 yılİnsan ciddiye alınmadığında daha çok bağlanıyor.
Galiba genellikle kadınlar böyle düşünüyor.
Merak etme bu şekilde davranın sadece erkekler değil.
Kadında sevildiğini anlayınca erkeğin burnundan getiriyor.
Sizinde defteriniz çok beyaz değil.
Sanki sütten çıkmış ak kaşıkmışsınız gibi.017 Yorumla- +1 yıl
nah öyle
- +1 yıl
Siz bunu goremiyorsaniz bunun sorumlusu ben olmasam gerek.
Siz yine kabul etmeyin ama gerçek ortada.
Kabul etmemek sadece gerçeği görmenizi bir engelleyebilirsiniz.
Bu arada ben ağzımı boz madım sizde öyle devam ederseniz iyi olur.
Site sorumlusu ve admin , moderatör görevinde olanlara kör olmamak gerektiğini ve bunu da görürsünüz heralde diye düşünüyorum. - +1 yıl
Kabul etmemek hiç birşeyi değiştirmez.
Zaten bu zamana kadar kadın cinsi neyi kabul etti ki bunu kabul etsin.
Siz kabul etmemeye devam edin , sonunda ağlayan hep siz oluyorsunuz. - +1 yıl
daha çok erkek ağlıyor gibi ama
- +1 yıl
sen kendini kandırmaya devam et herkes biliyor
- +1 yıl
O eskiden kadınlara bakar üzülürdüm.
Ciddi anlamda hemde bu resim de o sahneden gördüğüm anımdan kalma.
Kocası tarafından 32 bıçak darbesiyle ölen kadını izlediğim sahne.
Ama artık cidden üzülmüyorum böyle kadınlara.
Oturup ağlamayorum ama beni kurtarın diye yalvaran kadınlar olacak.
Bu da ayrı bir gerçek.
Bunu da degitremezsiniz - +1 yıl
Kimin neyi bildiğini bilmem gözümün önünde bitip giden hayatlar sizin ne gördüğünüzün hiç bir önemi kalmıyor
- +1 yıl
herkes öyle ya da böyle ölür kötü birini seçmese ölmezdi
- +1 yıl
bu onun hatası ve hatasının bedelini canıyla ödedi
- +1 yıl
Buna hata denmez.
Bunun adı yanlıştır.
Bir insan bir bilemedin 3 defa hata yapar aynı şeyi tekrarlayana hata yaptı denmez.
Yanlış yaptı denir.
Son 20 yılda olanları hatta hala devam edenleri görmeye devam ediyoruz.
Söyleyecek bir şey kalmadı.
İnsanlar yanlış yapmaya ve bunun sonucunu yaşamaya mahkum oluyorlar. - +1 yıl
demek ki olanları hak ediyorlar ders çıkarmıyorlar
- +1 yıl
Bunun sorumluluğunu erkeğe yüklemek saçma.
O erkegi seçen sensin.
Başka erkek mi yok yeryüzünde.
Bile bile lades diyorsun.
Sonra kalkmış erkeğe laf atıyorsun. - +1 yıl
İyide oturup ağlayan kendileri.
Madem mutlusun niye ağlıyorsun
Mutsuz oldun niye hala berabersin - +1 yıl
her daim kadın suçlu zaten sonuçta erkeği yetiştiren de o
- +1 yıl
adam akıllı evine oturup çocuğunu iyi yetiştirseydi böyle olmazdı
- +1 yıl
Nasıl bir hayat istediğini gerçek anlamda aklına kazidigi gün kadın daha mutlu olacak emin ol.
İnsanlar mutlu olunca sanki yaşamının sonu geleceğini düşünüyorlar.
İlginç.
Bir kadın kendine hakaret edilmesinden niye mutluluk duyar.
Erkek kadına hakaret etti kadın hoşuna gidrcesine kah kaha attı.
Bu tipler öyle az da değil.
Nutkum tutuldu kalakaldım ne diyeceğimi bilemedim.
Birde aklını kiraya verenler var.
Arkadaş kurbanı olanlar. - +1 yıl
Çok uzun soluklu bir konu daha önce destan gibi yazdım.
Merak eden okur.
İnsanların bir yaşam gayesi olmayınca başkalarında gördüklerini alıyor, yediklerini yiyor, gittikleri yerlere gidiyorlsr.
Anlayacağınız insanoğlu uzun süreden beri başkalarının hayatlarını kendine endekslemeye çalışıyor.
Kıskançlık bitiriyor bir kısım insanı
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen hiç guvenmedim bu kişiye.. evlilikte de aynı davranışları sergileyecek gibi görünüyor. Kismetine mani olmayı kaderine müdahale etmeyi asla istemem ama yerinde olsam ayrılırım.. katlanamazdim sürekli bu davranışlara.. :((
18 Yorumla
Soran+1 yılBende bitirme taraftarıyım sadecee düğün salonu tutuldu ona güveniyor net gibi görüp cepte görüyor ve bu benüm canımı sıkıyor
Cevap sahibi+1 yılYok kuzu inan evlensen bile aynısını yapacak şimdi ne sergiliyorsa evlenince beş katı olacak.. yol yakınken dön.. hiç güven hissi oluşturmadi bende.. kararını da etkilemek istemiyorum amma.. iyiliğini düşünüyorum tanımasam da.
Soran+1 yılBu baştan böyle sevmediğim şeyleri yapardı biticek noktasıns geldi ve adam düzeldi gibi gösterdi kendini rol yapmıs nişan olduk düğün salonu tutuldu adam buna güvendi şimdide yine eski gibiye döndü rolmus sevmediğim şeyleri yapıp kızınca boş iş bunlar ben ystıyorum diyip kaçtı akşam buaksam görüşelim mi dedi o bir tanıdıga fitre göndercekmiş bende ben bugece verceğin fitreyi götürücem kadına orada oturucam sende evin buraya gelcekti vermeye sen gel kadının evine ayak üstü kapıdan sen vrr ben orada olunca mesaj atarım yarın gece görüşürüz edicek tim ama bayram geldi bayramda görüşürüz pszarda maçın var zaten diğer haftaya kalır dedim tavrıkı bu şekil koydum bir şekilde ayrılma taraftarıyım baştan değişti sandım düzeldi sanmıstım kandırmıs
Cevap sahibi+1 yılDüzelmez, umutsuz vaka, duzelmeyi kendi istemesi lazım, sergilediği tavırlar umursamaz ve kaba.
Soran+1 yılEvet gerçekten öyle bende görüşmeyi yan çizmeli alttan laf etmeli red ettim şimdinde ben sana vercem illa sen vrricen diyor maksat beni görsün şuandada kızgın oldugumun farkında ama Bir şekilde kurtulcam bu ilişkiden
Cevap sahibi+1 yılÜzülme, sorgulamayı da geride birak. Sen vazgecince yine düzelir gibi yapar sonra geri aynı olur özüne döner.. cılkı çıkar.
Soran+1 yılAyrılmaya yer arıyorum ama anca bayramdan sonra bakalım aileme ne acıklıcam
Cevap sahibi+1 yıl:((
Olduğu gibi herşeyi açıkla, doğal haliyle.. ben şu şu nedenlerden dolayı mutlu değilim hissediyorum hep aynı şeylerin olacağını de.
Biraz küs
Bir kaç gün cevab verme
Aklı başına gelsin10 YorumlaSen çok üstune düştükçe daha çok yapicak biraz geri çekil değiştini farketsin o duygu onu sana baglayacak
03 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle yapmayı düşünüyorum
Soran+1 yılBuaksam birine fitre göndercekmiş bir tanıdıga oraya gidicekgim bendr vermek için normalde evin önünr grtircekti fitreyi getirntanıdığın evine ona ayak üstü kendin ver bende orada olurum dddim yanlız yarın buaksam oturamayız bir yerler de orada oturcam bugrce dedim artı yarın aksam görüşürüz ama bayram geldi bayramda görüşürüz maçında var pazar başka gün buluşuruz bu hafta cumayla kalsın dedim
- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılİlişkiye girdiyseniz nasıl olsa ayrılamaz kafasında olabilir. Çok var böyleleri yani ondan soruyorum.
018 Yorumla
Soran+1 yılGirmedik düğünde diye konustuk düğün salonumuz tutuldu sadece
- +1 yıl
O zaman problem yok. Çok sıkarsa canınızı bırakırsınız.
Soran+1 yılPeki ben ona nasıl davransaö noluyor çeker dün gece msjda yarın wp e girmicem beni bekleme boşuna boş iş senin hataların diyip ucak moduna aldım wp i bu sabahta girip hic yazmadım o arayıp sorana sms atana kadar da wp i açmayı düşünmüyorum sence?
- +1 yıl
İş bu noktaya yani iletişim kopukluğuna nasıl geldi? Kavga mı ettiniz ya da para meselesi mi?
Soran+1 yılPara meselesi değil ya bazı kurallarımız var ama sürekli eziyor o kuralları
- +1 yıl
Nasıl kurallar?
Soran+1 yılŞöyle diyim benim sevmediğim şeyleri yapmaması gerekir o gidip o kuralıcciğneyip tam tersini yapıyor
- +1 yıl
Bunu şaka olsun diye mi yoksa inadına mı yapıyor? Bence hiç hoş değil.
Soran+1 yılDeğil sonra suclu olup boş iş bunlsr ben yatıyorum diyip üste cıkıyor nişanlı ve düğün salonu tutulduguna cok güveniyor buda ceptr gibi görüyor srtık ayar olmaya başladım napıcağımı nasıl davrancağımı bilemiyorum adama
Soran+1 yılÖnceden yapma dedim niye yaptın gibi desem cıkssm mrsela wpten arardı şu an iste tam tersi suclu olup adam yatmaya kaçıyor umursamıyor resmen ve sevmediğim şeyi yapıyor buda boş iş yapma sevmiyorum bunu sende biliyorsun bence beni sinir etmek istiyor
- +1 yıl
Hep mi böyleydi?
Soran+1 yılBöyleydi ben onu uyara uyara adam ettim sandım ama nişan olduk değişmemiş sadece rol yapmıs
- +1 yıl
Sizi seviyor çünkü sevmeseydi değiştim numarasını yapmaya da tenezzül etmezdi. Sizi seviyor ama kendi burnunun dikine gitmeyi de.
Soran+1 yılPekü bu wp e girmeme taktiği işe yarar mı dersin o işte bende 9 da gidicem bu saatlere konustuk konustuk sonra öğlene kadar bir daha ikimizde bakamayız ama ben bugün hic umur samıyor takılıp bir noluyor desin istiyorum
- +1 yıl
Bilmiyorum ki. Bence siz de bir süre onu umursamayın.
Soran+1 yılBanada öyle geliyor teşekkürler bu arada dinlediğin için
- +1 yıl
Rica ederim, güzellikler sizin olsun.
Soran+1 yılSağolun inşallah sizinlede olsun güzellikler
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Senden ötürü be ya senden ötürü, bu kadar teslim olursan olacağı bu
116 Yorumla
Soran+1 yılNe teslimi be bir halt yapmadık düğün salonu tutuldu adamın güvenci salon oyuncak değil diyor yeri gelince ondan öyle
Soran+1 yılNe adamsın vesselam 😃
Soran+1 yılEğdiğim yok zaten ben ona daha öncede dedim bana güvenme garanti görüp diye ama tekrar hatırlatıcaz gibi duruyor
Soran+1 yılDaha önce söyledim ama unutmus bugece görüşelim diye ısrar ediyor fitre verecekti tanıdıga götürcektim kızgın oldugumun farkında bir yerlerde oturalım dedi sen kadına gel oraya ver bende orada olcam kapıdan verir gidersin dedim yarın aksam görüşürüz derdim ama ne gerek var bayramds görüşürz pazar maç var ta haftaya kalır dedim tavrımı koydum kadına sen ver diye ısrar ettim ben sana vercem sen ver diye ısrarcı illa gönül alcak aklı sıra laf arasında hatırlatma yapıcam bu lafları garanti görme diye laf arasında kaynatıcam beş dka görmesi bile cok bugecede ben gelip vermem kadına diyor dur filan biraz derse yok gidicem haberi var kadının dicem biraz sürünsün, ama ayrılmak var aklımda bayram sonu da işte aileme ne diyip açıklayıp ta dicem onu düşünüyorum
Soran+1 yılÇünkü evlenin cede umursamaz olcak
Soran+1 yılHele o zaman tamam zaten dicek hix umursamıcak bencr evlenince daha kötü olcak
Soran+1 yılBayramı atlatayım da düşünüyorum aileme bir şekilde demeyi bakalım
Soran+1 yılSağol ona bayram sonu kıyak yapıcam bu rahat lığoiı görsün o o zaman da rahat olsun😃
Soran+1 yılAyrılcam ya😃😃o lafın dalgası
evlenince aynisini yapacak ben yaktim sen yakma basini bacim ayril..
012 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle düşünüyorum salon tutulduğuna güveniyor ve umursamıyor garanti gibi görüp bende nasıl ayrılacağı mı düşünüyorum aynısından sende de var galba
Soran+1 yılBende kaynana yok da kaynata var annesi vefat etmis abla kardeş birşeyi yık tek oğlan ama bazen kaynata en ufak şeyde alınıp ortalık karıştırıyor lar geçende bitsin demiş babamı arayıp kaynata babamda bitsin demiş oğlan ı çağırdım çarşıya şarjım yoktu bu ne dedim bana güzel konuşuyorsun ötede baban bitsin demiş dedim bağırdı kavga etti ailemi sucladı vurdum madaya park boş tu geceydi kalktım erkek kuvrti tuttu beni neyse barıştık filsn ama bu arattırmıs babasına babamı bitsin diye madem bitsinse niye kararında durmuyorsun bırakmıyorsun madem bırak ne yapmaya çalışıyorlar anlamıyorum zaten babam arayımmı dedi ara dedim diyor madem ayrılmıcan arattırmıcan babana şimdide umursamaz takılıyor bayram gelsin de aileme diyip ayrılmaya bakıcam
Soran+1 yılDüğünr dört ay var
Soran+1 yılNikah kurbandan sonra olcaktı
Soran+1 yılBirde babası en alt katta oturuyor 4 kat var aramızda dibimizde adam şimdiden daha akrabaya laf demis gelin bakarsa para veririm yoksa yok diye böyle laflar söylenirmi hic
Soran+1 yılAnne yok ya başında annesinin eltisi yok teyse gelinleri hepsi karışıyor işlere
Soran+1 yılSen kurtuldunmu hala devam mı
Soran+1 yılKız bu nafaka mevzusuna benim adam evlenmeden girdi cocuksuz boşansak alamazsın diye alırım dedim artık değişti nafaka anlaşmalıya gelmezler vercek ler diye kesin çekişmeliye dönrr iş
+1 yılSende ona aynı taktiği uygula umursamaz ol görmeze gel bak bakalım napıcak
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılKöpeklere insan muamelesi yapmayın demedim mi size.
00 Yorumla
+1 yılçek git sende kaybetme korkusunu yaşat bi dünyada o yok haddini bilsin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılCepte degilmsin ceptesin işte kabul ettin onla evlenmeyi o senin cepte sen onun cepte
00 Yorumla
+1 yılNereden dönersen kaardasın. InsAllah yatmadin onunla
08 Yorumla
Soran+1 yılHayır düğün tarihimiz salonumuz tutulmasına güvenip böyle davranıyor öyle bir şey olmadı düğünde diye konustuk beraber liği zaten
- +1 yıl
Ondan hayìr gelmez hiç sana bile bakmaz
Soran+1 yılNe gibi bakmaz derken
- +1 yıl
seks bile yapmaz boş adam o
Soran+1 yılNerden anladın bunu libidosu cok düşük daha önce sözlüsünden bundsn sonra ayrılmıs fakat bizim düğün twrihi kesinleşti ondsn sonra söyledi hap alıyormus yükselmeye yoksa zor oluyormus
- +1 yıl
Sen ondan ayril nişani at hayir gelmez yakinda gey olur o
Soran+1 yılMuneccinmisin sen adamın erkekler grup yapıyor yok karısı kocası nımadamla basmıs yok şu abi canım dedi muhabbeti de var😃nr desen tutuyor ahahaha şaka gibi
- +1 yıl
Arkadaş olabilirmiyiz
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkek arkadaşınla bir kahve storysi atmanın tam zamanı.
10 Yorumla
+1 yılGörünen köy kılavuz istemez. Şu anda özünü görüyorsun. Nişanlı olduğu halde bu kadar rahat ve pişkin olan bir erkek değişmeyecektir. Evlenince daha da dağ ayısına dönüşecek bu adam. Yaşa ve gör.
00 Yorumla
+1 yılHahah 😂
Geçmiş olsun ponçik böyle bir kanıya vardiysan vay haline00 Yorumla
+1 yılOna cepte olmadığını hissettir o halde.
00 YorumlaBende onu cepte görürüm😂
00 Yorumla
+1 yılSende onu görüyormusun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSana baskımı yapıyor cepte olmadığını ona göster
00 YorumlaGeçmiş olsun reis
01 Yorumla
Soran+1 yılSağol vesselam
- Aşk İlişkileri konusunda 387 cevap paylaştı.
+1 yılGtoune tekmeyi koy
00 Yorumla Zerre saygisi yok sana
00 Yorumla
+1 yılAyrıl aylarca konuşma belki aklı başına gelir
00 YorumlaSimdi ayrilsan ailen ne tepku verir
00 Yorumla
+1 yılErkekler böyle işte
21 Yorumla
Soran+1 yılNefret ediyorum böyle erkek huylarından
İlişkiye girdiniz mi
02 Yorumla
Soran+1 yılHayır
Soran+1 yılO salon tutulmasına güveniyor ayrılamam sanıyor yeri gelince salonu tuttuk oyuncak değil demeyi biliyor ona güveniyor
Devamını Gör(13)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Nişanlandığım adam artık beni cepte görüyor. Rahatsızım bu durumdan, ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer