Hollanda'da yasamamiza rağmen Babam'in manevi veya maddi katkisi sıfır. Sizce de onu ciddiye almamam normal mi?

Ağzından cikan laflarının yarisi negatif konular ve asla sormaz üniversite nasıl gecti sınavlar nasıl gecti felan diye, ehliyete 1000 euro vermem gerekiyor bu sene ve uniye de 2200 euro ama sıfır katkisi var. tamam evinde kalıyorum elektrik vs. var ama yani Boyle bir refah devletinde o kadar illa de olacak. ben kendi kendime yarattim sanki kendimi. cocuk yapacaksan bakmasını da bileceksin evlenene kadar

Hollanda'da yasamamiza rağmen Babam'in manevi veya maddi katkisi sıfır. Sizce de onu ciddiye almamam normal mi?
Cevapla