Babam eve giren paranın çoğunu evli olduğu için abime gönderiyor. Bana ise neredeyse hiç para vermiyor. Bu hak yemek değil mi?

Babam eve giren paranın çoğunu evli olduğu için abime gönderiyor. Bana ise neredeyse hiç para vermiyor. Bu hak yemek değil mi?
Cevapla