12 haftalık hami̇leyi̇m, eşi̇mden si̇ddet gördüm. Ne yapmalıyım?

Bugün onun telefonundan açık saçık kızlara baktığını gördüm tartıştım onunla çok kötü oldum o da mantıksız şekilde kendini savunmaya kalktı bende evden çıkmak isteyince şiddet uyguladı bana çok kötüyüm ağlayıp duruyorum bebeğime bşy olacak diye çok korkuyorum 🥺?

12 haftalık hami̇leyi̇m, eşi̇mden si̇ddet gördüm. Ne yapmalıyım?
Cevapla