Umursamaz evebeynlerle nasıl iletişim kurulmalı?

Öğrenciyim başka şehirde okuyorum annemden uzaktayım 4 senedir. Sadece annem var ailede. Annem nasılsın napıyorun diye somuyor bişey merak etmiyor benimle ilgili. Hergün sabah güzaydın günün güzel geçsin seni seviyorum mesajı atıyor bu kadar bitti. Sonra ara sıra kendi fotoğrafını atıyor o kadar. Telefonlada aramaz hiç. Beninle ilgili hiçbişey sormuyo ne yedin aç mısın paran yetiyomu. Burs alıyorum annem o para dışında bana para yollamıyor kendi bursumda hiçbişeye yetmiyor. Kadının hiçbiçey umrunda değil sanki valla gerçekten anlam veremiyorum. Öğrencilik dönemim boyu hep çalıştım ama artık son sınıf olduğum için staj tez falan yetişemiyorum o yüzden çalışmıyorum. Ama böylede olmuyor gerçekten napıcam bilmiyorum annemi anlayaylm diyorum ama bu umursamazlığını gerçekten sinirlerimi bozuyor insan hiçmi merak etmez çocuğunu. 10 kardeşte değiliz sadece 1 çocuğun var ya off nolur akıl fikir verin cidden aklıma gelince çok sinir oluyorum sadece kendimi zor tutuyorum
Umursamaz evebeynlerle nasıl iletişim kurulmalı?
Cevapla