Kaynananızla nasıl iletişim kurarsınız?

Merhaba! Ben sözün açıkcası kaynanam hiç sevmiyorum sevemedim de!!! Sürekli rahatsız etmeler olmadık yere her gün eve gelmesi müsait miyiz değil miyiz umrunda değil onun karşısında kuklayız iki gere kavga da ettik baya büyük siz nasıl tepki verirdiniz böyle bi durumda?
Kaynananızla nasıl iletişim kurarsınız?
Cevapla