Başak burcu biriyle nasıl en iyi iletişim kurabilirim?

Sevgilim başak burcu ama sürekli inatlaşıp kavga ediyoruz. Yumşak sefkatli oluyorum devam sinilerniyor, bende sert ve sinirli oluyorum kavga büyüyüp gidiyor birimiz engelleyene kadar, alttan alıyorum minnoşluk yapıp güldürmeye çalısıyorum (mesela "sinirli minnoş seni.." gibi) bu seferde beni ciddiye almıyorsun diye sinirleniyor, bir kaç kere hatta konuyu cinselliğe getirdim resimler falan ama bana o zamanda kızıyordu şu hareketleri bırak diye. Ne yapsam kavgayı bitiremiyorum. Ha cevap yazmazsam da kendi kendine deliriyor köpek havlıyor burada dimi... benim ne yapmam gerekiyor cidden anlamıyorum. Ona sorduğumda beni sinir etme ki o hale getirme diyor. Başak olduğundan ama en ufak şeyde deliriyor en ufak ayrıntıyı büyütüyor. Eee ben napıcamm🥲

Başak burcu biriyle nasıl en iyi iletişim kurabilirim?
Cevapla