Karşı tarafta mı sorun oluyor bende mi bilmiyorum.
Yeni birileriyle tanışırken vs sanırım çok soğuk görünüyorum.
Konuşmak istemediğim zaman bunu belirttiğimde sanki karşı tarafa sövmüşüm gibi karşılık alıyorum.
İletişim konusunda sıkıntılarım var ona ikna oldum ama her seferinde aynı şeyleri yaşamak beni yoruyor.
Bunlarla nasıl başa çıkabilirim?
Yeni birileriyle tanışırken vs sanırım çok soğuk görünüyorum.
Konuşmak istemediğim zaman bunu belirttiğimde sanki karşı tarafa sövmüşüm gibi karşılık alıyorum.
İletişim konusunda sıkıntılarım var ona ikna oldum ama her seferinde aynı şeyleri yaşamak beni yoruyor.
Bunlarla nasıl başa çıkabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Güzel soru için teşekkürler.
İnsanları kırmadan iletişim kurmanın yolları şunlardır.
Güzel soru için tekrar teşekkürler.
Sevgilerimle.