İnsanları kırmadan nasıl iletişim kurabilirim?

Karşı tarafta mı sorun oluyor bende mi bilmiyorum.
Yeni birileriyle tanışırken vs sanırım çok soğuk görünüyorum.
Konuşmak istemediğim zaman bunu belirttiğimde sanki karşı tarafa sövmüşüm gibi karşılık alıyorum.
İletişim konusunda sıkıntılarım var ona ikna oldum ama her seferinde aynı şeyleri yaşamak beni yoruyor.
Bunlarla nasıl başa çıkabilirim?
İnsanları kırmadan nasıl iletişim kurabilirim?
Cevapla