Aile & Toplum Arkadaşlarınızla kafede rahatça buluşabiliyor musunuz? trinitynin_saçjölesi Takip Et Guru Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor Yoksa ekonomik şartlardan ötürü sadece geziyor musunuz? Evet cafede buluşuyoruz Gezmek yetiyor Evde takılıyoruz Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Arkadaşlarınızla kafede rahatça buluşabiliyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Arkadaşım olsaydı buluşurdum evet 0 0 Yorumla
Farlander_SUPREME Takip Et Bilge Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Evet buluşabiliyorum. Genelde geziyoruz. Evde buluşmak... yaani pek tercihim değil. 0 0 Yorumla
joeblack18 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 43% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı. Hayır çok pahalı oldu her şey. 0 0 Yorumla
sultan081 Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 88% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 417 cevap paylaştı. Buluşuruz ama genelde evi daha rahat buluyorum ben 0 0 Yorumla
rariw0 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 94% +1 yıl Hayırrr hepsi birden ikna etmeye calisiyo 0 0 Yorumla
Nickbulamadim91 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 90% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı. Cafeye gideriz 0 0 Yorumla
Ezel1995 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Elit mekanları tercih ederim. 0 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Kafede olur ilk tanismada 0 0 Yorumla
ByCıLız Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı. Hiç arkadaşım yok hiç kafeye de gitmiyorum 0 0 Yorumla
lumos_01 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 62% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Denk gelirsek evet 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı. evet takılabiliyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Arkadaşım olsaydı buluşurdum evet
Evet buluşabiliyorum. Genelde geziyoruz. Evde buluşmak... yaani pek tercihim değil.
Cafe iyi bence
Hayır çok pahalı oldu her şey.
Buluşuruz ama genelde evi daha rahat buluyorum ben
Evet buluşabiliyorum.
Hayırrr hepsi birden ikna etmeye calisiyo
Cafeye gideriz
Elit mekanları tercih ederim.
Evde bile bulaşamıyoruö çocuktan😂
Kafede olur ilk tanismada
Hiç arkadaşım yok hiç kafeye de gitmiyorum
Cafeler çok tuzlu
Denk gelirsek evet
evet takılabiliyorum
Evde takılıyoruz
Evde takılırım
Evet
Evett