Yalnız kafede oturursam tanışmak isteyenler cikarmi?

Lütfen dalga geçmeyin bulunduğum şehirde kimsem yok işyerinde de bir iki kişi dışında arkadaşım yok artık hayatımda biri olsun istiyorum ama hep tekim.. artik tek başıma biseyler yapmam lazım... Tek başıma bi kafede oturursam tanışmak isteyenler olur mu sizin başınıza hic böyle birsey geldimi
Yalnız kafede oturursam tanışmak isteyenler cikarmi?
Cevapla