Birileriyle tanışmak için illa kafelerde mi zaman geçirmem lazım?

Mağarada falan yaşamıyorum ama izole takılıyordum fazla da kafe kültürüm yok. Geçen ay kafede 12 saat çalışınca fark ettim insanlar buralarda takılıyorlar asıl. Benim beraber vakit geçirmek anlayışım gezmek. Gezerek konuşmak gezerek yemek gezmek. Ama kafe şartlarını gördükten sonra ki kaliteli (!) bir yerdi. Dışarıdan bir şey yeme içme isteğim iyice azaldı. Ben kilometrelerce gezmek istiyorum

Güncellemeler
11 ay
Koşu kulübüne gircem
Birileriyle tanışmak için illa kafelerde mi zaman geçirmem lazım?
Cevapla