Beni hiç beğenen, seven olmadı. Bu duruma çok takıyorum, kendimi sevemiyorum. Ne yapmalıyım sizce?

Sevilecek beğenilecek biri değilim zaten bir sürüde kusurum var fiziğim yok dümdüzüm boyum kısa hadi bunları da geçtim daha bu yaşta saçımda aklar var vücudumda yara izleri vs vs bi ton şey, saçma sapan şeyleri bile insanlar kusur olarak görüyor beni nasıl görüyorlardır bilmiyorum. Keşke böyle olmasaydım 21 yaşıma gireceğim ama daha bu yaşta anca en az 37-38 yaşındaki amcaların beğeneceği anca onların gözüne hitap edecek biri olmak çok koyuyor, öylelerini de ben istemem zaten, yaşıma göre birini isterim ama öylesi de bana bakmaz, keşke bana da bir miktar etkileyicilik verilseydi. Anca nerede dikkat çeken kendini beğenmiş havalı kız varsa onu severler, hani ne dış görünüş olarak ne para ne de statü kariyer bilmem ne olarak öyle gözüm yüksekte de değil sadece yaşıma göre biri biraz da gözüme hitap etsin yeter çok yakışıklı boylu poslu bilmem ne istemiyorum ben prestiji olan iyi bir bölümde okumama rağmen statüye bile bakmıyorum. Psikiyatriste gittim ona da anlatamadım derdimi dış görünüşüme bakar kendi içinde beni yargılar diye, sevgilin var mı diye sordu diyemedim beni beğenen yok diye. Ne yapmalıyım sizce bana tavsiyeniz nedir

Beni hiç beğenen, seven olmadı. Bu duruma çok takıyorum, kendimi sevemiyorum. Ne yapmalıyım sizce?
Cevapla