Rabbimiz İsa bizim günahlarımız için öldü 😔✝️

Bakın bizim günahlarımız yüzünden Tanrı kendini ne hale düşürdü😔 Tanrı kendi yarattığı insanlar tarafından öldürüldü😔 bizi affetmek için öldü😔

Tanrı’yı biz bu hale getirdik😔
Rabbimiz İsa bizim günahlarımız için öldü 😔✝️

Bakın bizim günahlarımız yüzünden Tanrı kendini ne hale düşürdü😔 Tanrı kendi yarattığı insanlar tarafından öldürüldü😔 bizi affetmek için öldü😔

Tanrı’yı biz bu hale getirdik😔
Böylece dinlerin nasıl sahte olduğuna bir kere daha yorumlarda şahitlik ediyoruz. Diğer Peygamberleri, İncil ve Tevrat'ı tasdik eden, onaylayan Kuran adlı kitap tasdik ettikten sonra yok ya aslında öyle demek istemedim, bu bana ortak koşmak olur diye caymış, indirilmemiş bir kitap olan İncil'e indirilmiş demiş bir kitaptan bahsediyoruz, güvenilir olmayan bir kitap ve inanan 1.4 milyar insan.
Hristiyan bir arkadaşımda senin gibi söylüyordu İsa tanrının oğlu falan diye bizim dinimiz de böyle bişeye inanırsan dinden çıkarsın çünkü Allah yücedir doğmamış ve doğurulmamıştır, Hz İsa yi diri olarak göklere aldığını zaten Kur'anda çok net belirtilmiş kıyamete yakın tekrar inip Hz. Muhammedin ümmeti olarak can verecek. Her dine saygım var ama Hz. isa Allah'ın oğlu demekte ne bileyim akıl işi değil.
Allah hidayet versin ne diyim
Cevap
3Cevap
Çünkü İsa peygamber Tanrı değil bizim inancımızda Allaha karşı hiçbir şey denk değildir ki zaten İhlas suresinde bu açıkça belirtilmiştir
De ki; O Allah bir tektir.
Allah eksiksiz, sameddir (Bütün varlıklar O'na muhtaç, fakat O, hiç bir şeye muhtaç değildir).
Doğurmadı ve doğurulmadı
O'na bir denk de olmadı.
sizn inancınıza saygım var elbet fakat kimseyi zorla bir şeylere inandıracak değilim o sureyi de örnek olarak verdim
Benim fikrim bu yönde ve Hristiyanlık saçmalık dolu.
Madem ilahtı neden öldü.
İsa (as)
Allah sonsuz güç ve kudrete sahip iken pişmiş çamur gibi bir balçıktan yaratılan insana nasıl bu sıfatı verirsin.
O aslında Tanrı. Kendini insan şekline soktu. Bizim yanımıza geldi ve biz onu öldürdük😔 Tanrı bizim günahlarımız yüzünden öldü😔
Ölmeseydi ozaman neden öldü benim günahım mı değil kimin için ne için saçmalık
Beni ilgilendirmiyor, bir insana tapamam.
Ama o aslında Tanrı. Kendini insan şekline soktu. Dünyaya geldi ve biz onu öldürdük😔 bizim günahlarımızı affetmek için öldü😔kendi yarattığı insanlar tarafından😢ne kadar üzücü
Masal.
İsa’yı Tanrın ve göklerdeki Rabbimizi de babamız olarak kabul etmezsen cennete giremezsin😔
2. Mezmurlar
4 Göklerde oturan Rab gülüyor,
Onlarla eğleniyor.
5 Sonra öfkeyle uyarıyor onları,
Gazabıyla dehşete düşürüyor
6 Ve, “Ben kralımı
Kutsal dağım Siyon'a oturttum” diyor.
7 RAB'bin bildirisini ilan edeceğim:
Bana, “Sen benim oğlumsun” dedi,
“Bugün ben sana baba oldum.”
Cennet masalı umrumda değil.
Tanrı olsaydı ölmezdi.
Çünkü masal
Akıl noksanlıgı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?