Sınıfımdaki tüm kızlardan nefret ediyorum bunları toplu katliammı yapsam?

Öncelikle dalgacılar kesinlikle gelmesin direkt şikayet edilirsiniz ciddi cevaplar yazınız.
Sınıfımdaki tüm kızlar kötü kalpli açığımı bulmak için uğraşıyor birbirlerine karşıda böyleler tek başıma kaloriferin dibinde oturup sevdiğim çocuğun hayalini kurup azda olsa mutlu oluyorum. gelip sürekli açıklarımı bulup yüzüme vuruyorlar. Bu alışıldık bişey ama son zamanlarda kendince laflarda sokmaya başladılar bana atar yapıyolar hiçbişe yapmadan babamı kaybettikten sonra içime kapanık ve çok sessiz bir kız oldum kimseyle konuşmuyorum ama çok sinirli bir insanım sinir krizleri geçitip anti depresanlar alıyordum o zamanlarda. sinir krizi geçiricem diye korkuyorum bunların gözünü nasıl korkuturum sağlam bir atar koymak istiyorum hepsini hiçbiri bir dirhem umrumda değil konuşmasınlar benimle. Son raddedeyim biri birşey dese ağzını burnunu dağıtıp bırakıcam okulu o derece artık çok kötü durumdayım yardım edin lütfen.
Sınıfımdaki tüm kızlardan nefret ediyorum bunları toplu katliammı yapsam?
Cevapla