Ben bana lisede zorbalık yapan kızların ciddi mana da ölmelerini istiyorum ne yapmalı?

Çok ağır şeyler yaşattılar itme yumruk ben karşılık veremiyordum ya ciddi manada ölsünler

Güncellemeler
1 yıl
Terapiste gidiyorum ama bu konuyu yine açmak istemiyorum
Ben bana lisede zorbalık yapan kızların ciddi mana da ölmelerini istiyorum ne yapmalı?
Cevapla