Benim ablalarim var benden daha güzeller hep onlarla karşılaştırıldım boyum kısa baba tarafına çekmişim güzel değilim yani anne tarafım hep ablalarima bize çekmiş bana da baba tarafına çekmiş derlerdi sonra baba tarafından da hep kötü muamele gördüm ve ben her zaman yapılan haksızlıklara susamadım her zaman bağırıp çağırıp kavga gürültü çıkarırdım çok büyük travmalarım var ailem cehalet dolu bir aile kendimden o kadar nefret ediyordum ki bir tane bile çocukluk fotoğrafım yok küçükken hep yırttım kendimi asla kız olarak göremiyorum şu an hala öyleyim düzelmeye çalıştım olmadı üslubum sert davranışlarımda sert asla kız gibi hissetmiyorum küçükken herkes bana erkek Fatma derdi
Bugün anneannem telefonla konuşurken duyuyordum anneme diyor işte erkek kardeşim ablamlar onlara çekmiş bende baba tarafına yani onlar suskun ses çıkarmayan insanlık görmüş bense hırçın demeye getirdi annem hemen arkadan Büşra burada duyuyor dedi biliyorum canımı acıtacak bişey diyecekti anneme her zaman değer veren biriydim bugünden sonra asla annemin o konuşmadan sonra gelip bana güzel şeyler söylemesini beklerdim 22 yaşındayım yks çalışıyorum inşallah seneye evde olmayacağım ve bir daha bu eve geri dönmemek için her şeyi yapmaya hazırım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer