Kötü geçen çocukluğum her zaman canımı acıtıyor?

Benim ablalarim var benden daha güzeller hep onlarla karşılaştırıldım boyum kısa baba tarafına çekmişim güzel değilim yani anne tarafım hep ablalarima bize çekmiş bana da baba tarafına çekmiş derlerdi sonra baba tarafından da hep kötü muamele gördüm ve ben her zaman yapılan haksızlıklara susamadım her zaman bağırıp çağırıp kavga gürültü çıkarırdım çok büyük travmalarım var ailem cehalet dolu bir aile kendimden o kadar nefret ediyordum ki bir tane bile çocukluk fotoğrafım yok küçükken hep yırttım kendimi asla kız olarak göremiyorum şu an hala öyleyim düzelmeye çalıştım olmadı üslubum sert davranışlarımda sert asla kız gibi hissetmiyorum küçükken herkes bana erkek Fatma derdi

Bugün anneannem telefonla konuşurken duyuyordum anneme diyor işte erkek kardeşim ablamlar onlara çekmiş bende baba tarafına yani onlar suskun ses çıkarmayan insanlık görmüş bense hırçın demeye getirdi annem hemen arkadan Büşra burada duyuyor dedi biliyorum canımı acıtacak bişey diyecekti anneme her zaman değer veren biriydim bugünden sonra asla annemin o konuşmadan sonra gelip bana güzel şeyler söylemesini beklerdim 22 yaşındayım yks çalışıyorum inşallah seneye evde olmayacağım ve bir daha bu eve geri dönmemek için her şeyi yapmaya hazırım

Kötü geçen çocukluğum her zaman canımı acıtıyor?
Cevapla