Devlet personelleri işi gevşeğe alırken Özel Sektörde patron neden %100 verim bekler?

Devletin görevli personeli olan örnek vermek gerekirse Vergi vezne görevlisi hastanede hemşire doktor vs neden işlerini gevşeğe alarak başından savarak yaparlar. Peki Özel Sektörde maaşlı çalışan bir elamanın patronu elamanından neden %100 verim bekler?
Devlet personelleri işi gevşeğe alırken Özel Sektörde patron neden %100 verim bekler?
Cevapla