Biz niye hiçbir işe yaramayan memurların maaşını ödüyoruz?

O kadar boş duran memur var ki neden onların maaşını vergiyle ödüyoruz ki? Benim anlamadığım memurun maaşı ödensin diye asgari ücretliden bile vergi alınıyor. Saçmalık.

Biz niye hiçbir işe yaramayan memurların maaşını ödüyoruz?
Cevapla