Memurlar neden işçilerin maaşlarıyla kendilerininkini kiyasliyor?

Şimdi bir marangozun ürünlerine talep yüksekse bir doktordan ve öğretmenden fazla kazanıyorsa ya da bir taksici turistlerden dolar/Euro uzerinden ücret alıp doktordan öğretmenden daha fazla kazanıyorsa buna neden memur grubu içerliyor?

Sırf okuduğu için herkesten fazla para almalri gerektiğini düşünüyorlar ama sırf okumuş olmanızın ürünü/hizmeti satın alana bir faydası yok devlete de yok. kendinizi geliştirip alanınızda en iyisi olursanız zaten siz de paraya para demiyorsunuz

Memurlar neden işçilerin maaşlarıyla kendilerininkini kiyasliyor?
Cevapla