Öncelikle memuru sadece masabaşı çalışan sanan bu ahmaklar acilde, yoğun bakımda çalışan hemşireden, zor şartlar altında çalışan polisten habersiz belli ki. Ve her fırsatta memur maaşı şöyle iyi, böyle iyi, hala ağlıyorlar diye kudurup duruyorlar.
Ben 12 senelik lisans mezunu acil hemşiresiyim ve şu an maaşım 26 bin tl oldu. Evet inanmayacaksınız belki, hatta bazılarına şaka gibi gelecek ama şu an hastanemizdeki ilkokul mezunu, hiç bir şekilde sınavla işe girmemiş vasıfsız bir temizlik personelinin maaşı 31-32 bin tl.
Yani onlar da alsın tabi, bu ekonomide az bile. Ama bu insanların 31-32 aldığı yerde benim maaşım en az 40-45 arası olmalıydı. Yani insanlar vasıfsız bir işçiden daha az maaş almak için mi okul okudu, bunun için mi deli gibi kpssye çalışıp atandı.
Ondan sonra sağlıkcılar grev yaptı oluyor. Eee ne olacaktı başka? Hakkımızı başka nasıl savunacağız?
Ben 12 senelik lisans mezunu acil hemşiresiyim ve şu an maaşım 26 bin tl oldu. Evet inanmayacaksınız belki, hatta bazılarına şaka gibi gelecek ama şu an hastanemizdeki ilkokul mezunu, hiç bir şekilde sınavla işe girmemiş vasıfsız bir temizlik personelinin maaşı 31-32 bin tl.
Yani onlar da alsın tabi, bu ekonomide az bile. Ama bu insanların 31-32 aldığı yerde benim maaşım en az 40-45 arası olmalıydı. Yani insanlar vasıfsız bir işçiden daha az maaş almak için mi okul okudu, bunun için mi deli gibi kpssye çalışıp atandı.
Ondan sonra sağlıkcılar grev yaptı oluyor. Eee ne olacaktı başka? Hakkımızı başka nasıl savunacağız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer