Memur maaşı niye bu kadar zamlandı?

Bence başta öğretmenler ve belediye işçiler aldığı maaşı hak etmiyor , öğretmen hic hiç hak etmiyor 3 ay tatil yapiyor bizle 15 gün tatil yapiyor cumartesi pazar tatil yapiyor o hafta dersi olmadiğı günler tatil mesela öğleden önce yoksa tatil nöbetçi felan değilse tamam. Tamam bazi öğretmenler hak ediyor ama beden öğretmeni ile matematik öğretmeni arasında 2,3 bin tl fark var onun dışında görsel felan hep kiziyorlar niye bu kadar işsiz öğretmen var diye e ama onu bil bile atama çok az oldugunu atama bekleyen fazla öğretmen olduğunu bile bile niye o kadar öğretmen adayı var ayrıca özel okullardakinden bahsetmiyorum bile devlettekileri kiskandiklarindan tam timarhanelik olmuslar onun dışında hademe bile edebiyat olsun fen olsun , fizik felan olsun onla eşdeğer maaşı aliyor , belediye çöpçüleri bile aliyo döküye arabayla gidiyo bu kadar başka bisi yaptiklari yok ben polis ve askerlik dışında, ki doğuda ki askerlik ve polislik batıdakinden daha zor onlar hak ediyor ama onun dışında bir bekçi bile polis maasi aliyor nerdeyse.
Memur maaşı niye bu kadar zamlandı?
Cevapla