Memurun aldığı maaş neden birilerine dert oluyor ve sürekli asgari ücret üzerinden memurlara eleştiri yapılıyor?

İstiyorlar memurda asgari ucret alsın. Yahu kardeşim sen asgari ücret alıyor ya da asgari ücrete çalışıyorsan bunun suçlusu ben miyim? Vakti zamanında meslek ogrenseydin zanaat sahibi olsaydın bugün buyuksehirlerde kaynakçı boyacı sıvacı kalıpçı tesisatçı elektrikci operator kuaför aşçı vs hepsi memurdan fazla kazanıyor. Helal olsun gözüm yok adam zamanında emek vermiş meslek öğrenmiş parasını elbette kazanacak. Niye kendinden dolayı beni suçlu buluyorsun ben onu anlamıyorum.

Memurun aldığı maaş neden birilerine dert oluyor ve sürekli asgari ücret üzerinden memurlara eleştiri yapılıyor?
Cevapla