Asgari ücrete zam gelmedi diye, patronlar neden zam yapmazlar?

Adı üstünde asgari, yani en düşük ücret. Yani belirlenen paranın altını veremezsin, ama üstünü dilediğin gibi verebilirsin. Ve yıl içerisinde de istediğin zaman, istediğin kadar zam yapabilirsin. Ama işte Türk patronlar çok cimri ve fırsatçı, asgari ücrete ara zam gelmedi diye, yıl sonuna kadar da zam gelmeyecek diye yine asgari ücret vermeye devam ediyorlar.

Hiç mi düşünmüyorlar, her şeye zam üstüne zam geliyor, enflasyon fırlıyor, ekonomi kötüleşiyor, hayat şartları zorlaşıyor...

Yazık günah değil mi bu milyonlarca insana? Bari düz hesap 20 bin yapsınlar, onu geçin 17 bin 2 lira ya asgari ücret, onu 3 lira bile yapmıyorlar ya!

Yani ellerini tutan mı var? Cimri, pinti ve fırsatçılar!

Ama dilerim ki, Allah hepsine bunun hesabını sorsun, onlar da bu maaşlara muhtaç olsunlar!

Asgari ücrete zam gelmedi diye, patronlar neden zam yapmazlar?
Cevapla