Adı üstünde asgari, yani en düşük ücret. Yani belirlenen paranın altını veremezsin, ama üstünü dilediğin gibi verebilirsin. Ve yıl içerisinde de istediğin zaman, istediğin kadar zam yapabilirsin. Ama işte Türk patronlar çok cimri ve fırsatçı, asgari ücrete ara zam gelmedi diye, yıl sonuna kadar da zam gelmeyecek diye yine asgari ücret vermeye devam ediyorlar.
Hiç mi düşünmüyorlar, her şeye zam üstüne zam geliyor, enflasyon fırlıyor, ekonomi kötüleşiyor, hayat şartları zorlaşıyor...
Yazık günah değil mi bu milyonlarca insana? Bari düz hesap 20 bin yapsınlar, onu geçin 17 bin 2 lira ya asgari ücret, onu 3 lira bile yapmıyorlar ya!
Yani ellerini tutan mı var? Cimri, pinti ve fırsatçılar!
Ama dilerim ki, Allah hepsine bunun hesabını sorsun, onlar da bu maaşlara muhtaç olsunlar!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Personel giderleri ve diğer giderleri koyup o rakamı kârsız karşılayabilmek bu dönemde çok çok çok zor , haliyle hersey mâliyet
Ya her gün sevkiyat var, kaç yıllık firma. Ne kazanıyordur be...
Benim dükkanımda da günlük 50+ Sevkiyat oluyor ama sattığımız rakama göre kâr oranı %8-10 arası
Baktığın zaman 11 personel maaşı vs giderleri çıktığında personel benden çok kazanıyor?
Hangi maliyet birader
Millet dolar eyroyla ticaret yapıyor
Yıl sonuda vergi affı devam
Komik misin birader , hangi vergi affı?, kulaktan dolma şeylerle konuşuyorsunuz ayrıca dolar Euro ile ticaret yapanlar ihracat ithalat yapan adamlar , Türkiye içinde satış yapan firmalar dolar Euro vs belirtmiyor belirtemiyor. Dolar Euro ile aldıklarımızı tl ile satmak zorundayız aksi durumda ceza yiyoruz.. davulun sesi dışarıdan hoş geliyor millete , asgari ücretten bile hesaplasan bir adamın gideri 50bini çok rahat buluyor
50 bin mi? :D 17 bin ücret + sigortayla 20 bin + yemek + servis + su + çay + tuvalet desen en fazla 25 eder. Ki o bile en fazla.
Brüt yatırıyorsun + sigorta 6500 tl 3bin tl diyen adamla hesap yapıyoruz neyse , yemek dediğin günlük 170-200₺ arası tutuyor aya vur 6K , araç yakıtı ya da servis servis tutarsan aylık 8k servise araç tutarsan araç kirası + yakıtı 20K , hadi hesapla kaç tutuyor gör
Patronlara kalsa eve yollamzlar sürekli çalış çalış ama para isteme onların mantığı bu
Robot olsa 7/24 çalıştırırlar gerçekten.
Yani
Çünkü fakirler
Allah daha da fakir etsin!
😂😂🤣😅
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!