Bu ülkede patronların asgari ücretin üstünde maaş vermesi yasak mı?

Neden Asgari ücretin üstünde maaş verilmiyor. Üniversite mezunu da aynı, lise mezunu da aynı. Bu düzeni nasıl yedirdiler bize. Şirketlerin cirosu o kadar yüksekken... Köle gibiyiz resmen.
Bu ülkede patronların asgari ücretin üstünde maaş vermesi yasak mı?
Cevapla