Asgari ücretin altında çalıştırmanın bahanesi var mıdır?

küçük bir yer 9 10 kişi çalışıyor. Tekstil atölyesi işte ayakçılara 700-800 tl arası. Makinacıya 1500 belki daha azdır. Benimde başka yerde çalışma şansım yok orda çalışsammı diye düşünüyorumm. Ama sonra diyom enayimiyimm 11 saat bazen daha çok saat niye çalışmm. Ama küçük bir yer belki ondann çalışan arkadaşım var ayakçı diyo hiç zor değil çok kolay çalışsammı
Asgari ücretin altında çalıştırmanın bahanesi var mıdır?
Cevapla