Asgari ücret alıyorum, 17 bin TL. Aylık olarak alsam net o parayı alacağım. Ama ben haftalık almak istiyorum. Bir ayda dört hafta var, haftaya böldüğümüzde ise haftalık olarak 4250 TL ediyor.
Hafta içi sabah 8 akşam 6 çalışıyorum. Hafta sonu da iş yok. Cuma günleri, işten çıkış yaptığım gibi banka hesabıma 4250 TL yatsa ne güzel olurdu... Genç ve bekar adamım, hafta sonu yerdim o parayı. Yiyemediğimde hesabımda kalırdı. Hafta içi çalış, hafta sonu ye. Ne güzel...
İş yerleri neden aylık veriyor da, haftalık vermiyor. Sonuçta zor bir muhasebede değil ki bu. İsteyene istediği gibi vermeli bence...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yani binlerce lira kazanıyor şirketler. ama yine en alt sınırdan para veriyolar
Uğraşmak istemiyorlardır
Anlatsan verirler belki