İş yerleri niye haftalık maaş vermezler?

Asgari ücret alıyorum, 17 bin TL. Aylık olarak alsam net o parayı alacağım. Ama ben haftalık almak istiyorum. Bir ayda dört hafta var, haftaya böldüğümüzde ise haftalık olarak 4250 TL ediyor.

Hafta içi sabah 8 akşam 6 çalışıyorum. Hafta sonu da iş yok. Cuma günleri, işten çıkış yaptığım gibi banka hesabıma 4250 TL yatsa ne güzel olurdu... Genç ve bekar adamım, hafta sonu yerdim o parayı. Yiyemediğimde hesabımda kalırdı. Hafta içi çalış, hafta sonu ye. Ne güzel...

İş yerleri neden aylık veriyor da, haftalık vermiyor. Sonuçta zor bir muhasebede değil ki bu. İsteyene istediği gibi vermeli bence...

İş yerleri niye haftalık maaş vermezler?
Cevapla