Yani düşünsene otel otomasyon programları, ofis programları, acentaları biliyoz. Anadil gibi İngilizce biliyoz. Koca otellere para kazandırıyoruz. Teee memleketten bin km yol gidip kötü lojmanlarda kalıyoruz. Verdikleri tek şey 3 öğün yemek ve 22.000 TL maaş.
Niye biz adam değil miyiz? Neden bu işlee bu kadar değersiz turizm, otelcilik, resepsiyon, ön büro vs?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
O paraya yapan bulamazlarsa daha çok vermek zorunda kalırlar demek ki meslektaşlarınız kendilerine o kadarını yeterli görüyorlar.
Bu köle zihniyetli isyan etmeyi bilmeyen köpekler yüzünden iş dünyası mahvoluyor ya zaten
Evet bu yüzden meslek odası gibi oluşumlar şart. Mesela doktorlar her sene bir ücret belirler onun altını kabul edeni herkes dışlar.