Resepsiyoniste neden bu kadar az maaş veriyorlar?

Yani düşünsene otel otomasyon programları, ofis programları, acentaları biliyoz. Anadil gibi İngilizce biliyoz. Koca otellere para kazandırıyoruz. Teee memleketten bin km yol gidip kötü lojmanlarda kalıyoruz. Verdikleri tek şey 3 öğün yemek ve 22.000 TL maaş.

Niye biz adam değil miyiz? Neden bu işlee bu kadar değersiz turizm, otelcilik, resepsiyon, ön büro vs?

Resepsiyoniste neden bu kadar az maaş veriyorlar?
Cevapla