OHAL'de çalışmadığımız günler için maaşı eksik yatırırlar mı?

Arkadaşlar deprem bölgesindeyim. Depremden dolayı evlerimizden uzaklaştık. Yeni düzen kurmaya çalışıyoruz. Call center da çalışıyorum. Geçen hafta çalışmadık. Bugün aradılar çalışmaya başlıycaz çalışabilir misin sende diye. Bende biraz daha mühlet istedim. Kesinti olup olmuyacağını sordum. Bilmiyoruz diyip geçiştirdiler. Sizce kesinti olur mu bu durumda bilgisi olan söyleyebilir mi? Ohal ilan edildi 3 ay.

OHAL'de çalışmadığımız günler için maaşı eksik yatırırlar mı?
Cevapla