Hemen bakarsanız muhtesem olur tesekkurler?

Ünlü bir giyim mağazasında satış danışmanı olarak çalışıyordum. Orada geçirdiğim 2 ay o kadar iyi geçtiki insanlar, çalışanlar o kadar samimi ve içtendi ki.. Ben 2 ayın sonunda istifa ederek oradan ayrıldım. Ayrılmamın 2 sebebi vardı. Artık özel sektörde değil de devlet sektöründe çalışmak istediğim için ayrıldım. Bir de çalışma saatleri çok kötüydü, 12 saatti ve full ayaktaydım. Bu sebeplerden dolayı 23 Ekim'de işten ayrılmıştım. şu an evdeyim bir işte çalışmıyorum, ama hem kendi geleceğimi garantiye almak hem de kendim istediğim için KPSS'ye çalışıyorum. Neyse, dedigim gibi 23 Ekim'de işten ayrılmıştım ama orası, orada çalışanlar, arkadaşlarım hala aklıma geliyor ve aklıma geldikçe de özlediğimi fark ediyorum ve üzülüyorum nedenini de bilmiyorum. Mesela bugün annemle dışarıda gezdik annem mağazaları da gezdi, ben çok üzüldüm. Demin çamaşır asarken de annemin bir gömleğine denk geldim, baktım eski çalıştığım markaydı. Yine çok üzüldüm. Yani anlayacağınız yaklaşık 1 aydır bu haldeyim neden böyle olduğumu da bilmiyorum. Ha bu durumdan memnun musun diye sorarsanız hiç memnun değilim dediğim gibi üzülüyorum çünkü. Buna çaresi, çözümü, düşüncesi olan yazabilir mi? Ya da yorum da yapabilirsiniz.. şimdiden çok teşekkür ederim

Hemen bakarsanız muhtesem olur tesekkurler?
Cevapla